آشنایی با آخرین محصولات خلاقانه سابین تجارت آریا (بخش دوم گفتگو با عصر بانک)

شرکت سابین تجارت آریا، محصولات و راهکارهای خلاقانه‌ای مثل کارت هدیه مجازی با قابلیت افزودن صوت، محصول جامپر به عنوان بسته‌ای از خدمات طراحی سایت تا سئو و درگاه پرداخت و بن کارت ارائه می‌دهد.

در قسمت اول گفت و گوی عصربانک با فرهاد وکیلیان، مدیرعامل سابین تجارت آریا که اخیراً منتشر شد با تحولات این شرکت در ۲ سال اخیر آشنا شدیم، در قسمت دوم این گفت و گو، محصولات و راهکارهای خلاقانه سابین تجارت آریا را مورد بررسی قرار دادیم.

مدیرعامل سابین تجارت آریا در بخش دوم گفت و گو با عصربانک درخصوص اقداماتی که در ماموریت جدید شرکت انجام شده توضیح داد:« در ماموریت جدید سابین تجارت آریا ابتدا سرویس‌ها و محصولات پایه‌ای مثل POS، IPG  ، صندوق فروشگاهی، کیف پول و…، مطابق با یک شرکت PSP و با ساختار و زیرساخت آن عملیاتی شده است، با این تفاوت که سابین تجارت آریا، چهار شریک تجاری دارد و می‌تواند از پکیج‌ها و سرویس‌های آنها بر اساس نیاز بازار استفاده کند. زمانی که این سرویس‌ها ارائه شد، شرکت تصمیم گرفت که سرویس‌های ارزش افزوده را به آنها اضافه کند و ارائه سرویس‌های کارت را در برنامه گذاشت و از محصول کارت هدیه و بن کارت رونمایی شد. همچنین سرویس‌های دیجیتال صدور کارت بانکی نیز در دستور کار می‌باشد. علاوه بر این فرآیند عملیات صدور کارت از بانک به شرکت در حال انتقال است.»

ادامه ی خبر را در لینک زیر روی سایت عصر بانک مطالعه بفرمایید.

آشنایی با آخرین محصولات خلاقانه سابین تجارت آریا