امکان دریافت آنلاین کارت هدیه با همراه بانک ایران زمین فراهم شد

شرکت سابین تجارت آریا، امکان دریافت غیر حضوری کارت هدیه ایران زمین را فراهم کرده است. متقاضیان می‌توانند از طریق همراه بانک ایران زمین نسبت به سفارش کارت هدیه اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سابین تجارت، این شرکت پس از اجرای موفق پلتفرم کارت هدیه ایران زمین در زمینه تولید و عرضه کارت هدیه به صورت فیزیکی و مجازی؛ این امکان را فراهم کرده که مشتریان و متقاضیان دریافت کارت هدیه ایران زمین، بتوانند از طریق همراه بانک ایران زمین، بدون نیاز به مراجعه به شعب خدمت مورد نظرشان را دریافت کنند.

مدیر دارندگان کارت شرکت سابین تجارت آریا در این خصوص اعلام  کرده‌است: «در راستای تحقق کسب‌وکار دیجیتال بانک ایران زمین در آستانه ورود متفاوت به بازار کارت‌های پیش پرداخت بانکی کشور با صدور متنوع انواع کارت هدیه دیجیتال؛ بن کارت(کارت خرید)با امکانات نوآورانه هستیم.»

جمال امیدی مدیر دارندگان کارت و پروژه راه‌اندازی کارت‌های شرکت سابین تجارت آریا نیز اظهار داشته:«کارت‌های هدیه ایران زمین به صورت آنلاین در پلتفرم کارت هدیه شرکت سابین تجارت آریا به صورت فیزیکی و مجازی در www.aryagiftcard.ir  هم قابل سفارش هستند.کارت‌های هدیه فیزیکی ایران زمین بدون شارژ اولیه و به صورت آنلاین قابل سفارش هستند. مشتریان همچنین  می‌توانند این کارت را با طرح‌های آماده و یا با تصاویر و متن دلخواه در سامانه شرکت سفارش و در شهر تهران از طریق پیک و در سایر شهرها از طریق پست آن را دریافت و کارت خودشان را در همان سامانه پلتفرم کارت هدیه به مبلغ مورد نظر شارژ و به عزیزان خود هدیه دهند. جسم کارت هدیه ایران زمین در شعب بانک ایران زمین هم قابل سفارش و دریافت فوری است.»

متن این خبر را روی وبسایت عصر پرداخت دنبال نمایید.

امکان دریافت آنلاین کارت هدیه با همراه بانک ایران زمین فراهم شد