انعقاد تفاهم‌ نامه همکاری با سازمان حمل و نقل بار و مسافر خرم آباد

مدیر عملیات شرکت سابین از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان حمل و نقل بار و مسافر خرم اباد با هدف توسعه فعالیت‌ها و بهره‌مندی واحدهای فناور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت عملیات در راستای سیاست‌های شرکت در خصوص ایجاد زیر ساخت ‌های لازم جهت حمایت از ایده‌های نوآورانه و طرح‌ های فناورانه و جذب مخاطبین نشستی با مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم اباد ، روز چهارشنبه ٢٨ مهرماه درسازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم اباد داشتند.

مدیر عامل حمل و نقل بار و مسافر با تقدیر از مجموعه سابین بر همکاری مشترک و ایجاد فرصتی مناسب جهت راه‌اندازی شهر هوشمند و هوشمند سازی خدمات حمل و نقل بر پایه فناوری‌های نوین تأکید کرد.

مهندس بیرانوند در ادامه با تمجید از توانایی های و موفقیت های شرکت سابین در اجرای موفق در استانهای دیگرو همچنین تشریح ظرفیت های بیشمار حمل و نقل ابراز امیدواری کرد که امضای این تفاهم نامه تسهیل کننده ی خدمات شهری به مردم گردد و با هدف هم‌افزایی قابلیت‌ها باشد.

در ادامه حدادی مدیریت عملیات خاطرنشان کرد: تفاهم نامه با سازمان حمل و نقل بار و مسافر خرم اباد به منظور گسترش هم فکری و همکاری‌های بانکی، تسهیل در امور پرداخت و رویدادهای کارآفرینانه منعقد شده است تا از این طریق به عنوان یک شریک تجاری بتواند به مردم فهیم شهرستان خرم اباد خدمات مناسبی ارائه دهد.