کارت‌های هدیه شرکت سابین تجارت آریا روی پیشخوان دولت

مدیریت کسب‌وکار شرکت سابین تجارت آریا خبر از اجرای قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت داد که طی آن کارت‌های هدیه بدون شارژ شرکت سابین تجارت آریا در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سابین تجارت آریا، این شرکت با راه‌اندازی پلتفرمی در زمینه تولید و عرضه کارت هدیه، این امکان را ایجاد کرده است تا مشتریان، کارت‌های هدیه فیزیکی و مجازی مورد نظر خود را به صورت آماده و یا شخصی سازی شده در اختیار داشته باشند.

فرید صفایی نیک، مدیر کسب‌وکار شرکت گفت: «کارت‌های هدیه در این پلتفرم در دو شکل فیزیکی و مجازی تهیه شده‌اند که تهیه کارت هدیه‌ها به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. همچنین دفاتر پیشخوان دولت با بیش از ۷۰۰۰ شعبه در سراسر ایران در راستای توزیع و فروش کارت‌های هدیه آماده بدون شارژ با شرکت سابین تجارت آریا همکاری می‌کنند.»

او افزود: «کارت هدیه مجازی این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر و متن دلخواه را به همراه پیام صوتی هدیه دهیم. البته بدیهی است که این کارت‌ها به علت عدم صدور فیزیکی، صرفاً امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. به این ترتیب که از طریق سایت هدیه کارت آریا ، طرح مورد علاقه، متن و پیام صوتی مورد نظر را آپلود و پس از تأیید توسط ادمین سامانه، کارت هدیه مجازی صادر شده و لینک آن برای فرد مورد نظر ارسال می‌شود. ارسال پیام صوتی همراه با طرح اختصاصی از جذابیت‌های این محصول است که هدیه را در ذهن ماندگار خواهد کرد.»

مدیر کسب‌وکار شرکت سابین تجارت آریا در ادامه تصریح کرد: «کارت‌های هدیه فیزیکی نیز به دو صورت عرضه می‌شوند. کارت هدیه‌هایی که آماده هستند و از قبل چاپ و بسته‌بندی شده‌اند که در حال حاضر این کارت‌ها با عاملیت بانک ایران زمین با طرح‌های متنوع برای هر نوع سلیقه و با مناسبت‌های مختلف در دسترس عموم هستند. همچنین می‌توان با مراجعه به شعب پیشخوان دولت در سراسر کشور به تعداد دلخواه کارت‌های هدیه آماده بدون شارژ تهیه و در زمان مناسب از طریق سایت آن‌ها را شارژ کرد.»

او افزود: «اما دسته دوم این کارت‌ها، کارت‌های سفارشی و شخصی‌سازی شده‌ای هستند که پس از آپلود طرح، متن دلخواه با فونت و رنگ مدنظر روی سایت بارگذاری می‌شود؛ سپس طرح و متن اختصاصی مشتری پس از تأیید ادمین سایت، چاپ شده و طرح نهایی، به آدرس خریدار و یا هدیه گیرنده تحویل داده می‌شود. ارسال این کارت‌های هدیه برای مشتریان ساکن تهران از طریق پیک و پست همچنین برای شهرستان‌ها با پست امکان‌پذیر است.»

هم‌اکنون این کارت‌ها روی سایت هدیه کارت آریا در دسترس عموم قرار دارد و کارت‌های فیزیکی علاوه بر سایت در دفاتر پیشخوان و شعب منتخب بانک ایران‌زمین نیز موجود هستند. این کارت‌ها یک سال اعتبار داشته و قابلیت یک مرتبه شارژ و دریافت رمز دوم از طریق سایت را دارند. همچنین شرکت سابین تجارت آریا آماده ارائه زیرساخت لازم جهت فروش کارت‌های هدیه سایر بانک‌ها در پلتفرم فروش کارت هدیه خود است.

لینک خبر را روی سایت عصر پرداخت مشاهده بفرمایید.

کارت‌های هدیه شرکت سابین تجارت آریا روی پیشخوان دولت